מדריך לעסקים ישראלים

Nagisa נגיסה סושי כפר סבא

 4.2
077-7000333
Kefar Sava - כפר סבא - Кфар Саба, אזור התעשייה, HaTa'as St 14



ABOUT


Современный кошерный ресторан азиатской кухни. Качественные суши, разнообразные блюда Дальнего Востока и уникальный опыт, который нельзя пропустить.


מסעדה אסייאתית עדכנית וכשרה. סושי איכותי, מגוון מנות מהמזרח הרחוק וחוויה ייחודית שאסור לפספס.

Please log in or register to leave a review.

Reviews about Nagisa נגיסה סושי כפר סבא

 3.0
21.06.2025 21:34
Мы пришли в место, которое видимо открылось после ремонта.
Персонал очень молодой и непрофессиональный
Мы знаем другие филиалы сети, откуда мы ушли довольные, но здесь это было прямо на лицо.
Мы заказали лапшу в соусе карри с курицей и грибами и получили много лапши и много соуса, почти без курицы и овощей и вообще без грибов.
Мы также заказали комбинацию суши, в приготовление которой особо не вкладывались, и особенно много риса.
Один из булочек был поджарен, на нем были какие-то странные черные вещи, и он был буквально пропитан маслом.
Конечно, поговорить было не с кем, потому что был только очень молодой сотрудник, который не знал, что сказать или сделать.
Мы ушли очень разочарованными и с болью в животе, и нам не заплатили никакого внимания за цену или улучшение блюд.
Обычно я не жалуюсь и уж точно не оставляю отзывы, но это действительно было похоже на неуважение.

We came to a place that apparently had just been refurbished.
The staff was very young and unprofessional
We know other branches of the chain where we left happy, but here it was just in your face.
We ordered noodles in curry sauce with chicken and mushrooms and got a lot of noodles and a lot of sauce, almost no chicken or vegetables and no mushrooms at all.
We also ordered a sushi combo that didn't seem to have been put into the preparation, and especially a lot of rice.
One of the buns was toasted, had weird black things on it, and was literally soaked in oil.
Of course, there was no one to talk to because there was only a very young employee who didn't know what to say or do.
We left very disappointed and with a stomach ache, and we were not paid any attention to the price or improvement of the dishes.
I don't usually complain and I certainly don't leave reviews, but this really felt like disrespect.

הגענו למקום שנפתח אחרי שיפוצים כנראה
הצוות צעיר מאוד ולא מקצועי
אנחנו מכירים סניפים אחרים של הרשת שבהם יצאנו מרוצים אך פה היה ממש על הפנים
הזמנו נודלס ברוטב קארי עם עוף ופטריות וקיבלנו מלא אטריות ומלא רוטב כמעט בלי עוף וירקות ולא היה בכלל פטריות
הזמנו גם קומבינציית סושי שהיה ממש לא מושקעת בהכנה ובעיקר הרבה אורז
אחד מהרולים היה מטוגן והיה כל מיני דברים שחורים מוזרים עליו והיה ספוג ממש בשמן
כמובן שלא היה עם מי לדבר כי הייתה שם רק עובדת מאוד צעירה שלא ידעה בעצמה מה להגיד או לעשות
יצאנו מאוכזבים מאוד ועם כאב בטן ולא קיבלנו איזושהי התחשבות במחיר או שיפור של המנות
אני בדרך כלל לא מתלוננת ובטח שלא משאירה ביקורת אבל זה ממש הרגיש כמו זלזול
 4.5
05.10.2023 20:49
האוכל ממש טעים אהבתי את הסלמון בול ואת הקומבינציה d. המחירים ממש נוחים לכיס (עסקית בין 50 ל100 וקצת שקל שהממוצע זה ה60 בערך ) ויש מאכלים המתאימים גם לילדים (סושי, מוקפצים ברטבים מתקתקים) . ממליצה בחום על מרק מיסו אחד הטעימים שאכלתי. שירות 10+ ,גם שעושים טעויות מפצים/מחליפים מנה . שווה לבוא במשפחות/עם חברים אוכל טעים ושירות מעולה
 5 
05.10.2023 20:48
מסעדה מעווווולה! אני לא אוכלת דגים אמנם אך מצאתי מנות סושי מושלמות צמחוניות סלטים מעולים
 5 
05.10.2023 20:45
טרי וטעים. נהנים כל פעם מחדש גם לשבת וגם בטייק אווי. שירות מעולה, מומלץ בחום
Recently added businesses